Aylin Harink

Aylin Harink

donderdag 9 februari 2012

Dag 2,3 en 4....

Vandaag ben ik over de helft van dit chemoblok. Zondag is de laatste chemodag . Ik hoop dat dit voor altijd de laatste keer zal zijn. Daar moet ik vooral deze dagen veel aan denken.
Gisteren werd ik bloedgeprikt. De waardes zagen er nog steeds mooi uit. Vandaag opnieuw bloedgeprikt en dit was voor controle op bacteriën (uit voorzorg).
Vandaag is de laatste dag van de chemo Melfalan. Elke keer als deze er bijna in zat lag ik uitgeteld in bed. Maar ik heb deze al mooi weer gehad.  Morgen starten er andere chemo's. Ik ben benieuwd hoe ik daar op zal reageren. Het blijft spannend.

Komende maandag heb ik een rustdag en dinsdag, op Valentijnsdag, krijg ik de stamcelteruggave.
Ik moest van de dokter extra calorieën eten, dus weer aan de sondevoeding. Maar tot nu toe lukt het me om met nutridrinkproducten en veel zelf eten op gewicht te blijven.
Papa is vandaag ook gekomen, hij is nog een paar dagen in huis geweest bij Rowyn. Papa zal deze weken wel regelmatig naar huis gaan voor Rowyn. Intussen passen Opa en Oma op Rowyn in ons huis.
Het is voor ons allemaal wennen deze lange periode. Maar we komen hier wel doorheen.

Aylin

5 opmerkingen:

Mariska zei

Je bent een doorzetter Aylin!
Ga zo door ♥♥
X,
Mariska

Mirjam zei

Lieve Aylin,
Eindelijk heb ik nu een account aangemaakt om ook een reactie te kunnen geven.
Want niet alleen Pauline, maar ook wij, haar ouders leven erg met je mee en volgen alles.
Wat ben je een sterke meid dat je dit zo goed doorzet. We denken aan je en bidden voor je. Blijf volhouden !!
Heel veel sterkte en liefs van de ouders van Pauline.

Anoniem zei

Lieve Aylin!


Ik volg nu al een paar maand je blog, enik wil je heel veel succes wensen de komende weken! en hopen dat dit zoals je schrijft echt de laatste zal zijn, zet hem op! je bent een kanjer!
Groetjes Denise Korterik

ik weet niet of je me nog kent, maar al een aantal jaren geleden, turnde ik samen met rowyn bij borne'28

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Je kan nu in ieder geval aftellen en zet nog even door want het eind komt in zicht. Fijn dat je vader er weer is en de groetjes aan iedereen. Groet Johan Peddemors

Anoniem zei

Lieve Aylin,
Je doet het super en jullie komen hier zeker doorheen! Zet hem op de komende helft en daarna. Heel veel sterkte, Reinout Lentink.