Aylin Harink

Aylin Harink

woensdag 18 juli 2012

Tussendoor naar huis geweest....

Het was even spannend vrijdag, er was nog een discussie met de artsen of ik wel of niet naar huis mocht in het weekend. Maar uiteindelijk zaten we om 10.00 in de auto. Helaas zaten we in Hamburg een uur in de file... En kreeg ik koorts onderweg. Mama werd hier een beetje gestrest van en vroeg zich af waar we aan begonnen waren. Rond 17.30 waren we thuis en met paracetamol lukte het toch nog om naar de musical van Rowyn en haar klas te gaan. Ik ben heel blij dat ik ben gegaan, want wat waren ze goed! En Groep 8 wat waren jullie lief met jullie slotwoorden.
Ik ben blij dat ik even thuis ben geweest. In mijn eigen bed en even in mijn eigen omgeving.

Zondag zijn we weer vertrokken naar Duitsland. Het is wel een heen en weer gereis, we gaan niet nog weer eens een keer in het weekend tijdens de behandeling naar huis. Dat is haast niet te doen. Rowyn is gelukkig ook mee! Zij heeft een paar dagen eerder vakantie gekregen van school om met ons mee te gaan. Ik wens iedereen een fijne vakantie toe!

Maandag kreeg ik weer een EEG. En ben ik weer begonnen met de tweede week Il2-injecties en start van de antibodys. Daar heb ik deze keer iets minder last van dan de vorige keer. Gelukkig ben ik een klein kilootje aangekomen. De druppeltjes die ik kreeg voor de eetlust blijkt olie te zijn van de cannabisplant. Nou, ik ben er niet high van..haha.

Vanaf gisteren is de morfine iets omlaag gegaan omdat ik weer last had van de bijwerkingen van de morfine. Vandaag is de morfine helemaal gestopt. Ik heb nog wel pijn maar dit is te doen. Ik lig veel in bed, je word ontzettend moe van de therapie. Gelukkig ben ik niet meer de hele dag misselijk. De kilo's die er nu bij aankomen is allemaal vocht. Over het algemeen kan ik wel zeggen dat de 2e kuur beter gaat dan de eerste. Daar ben ik blij om. Hopelijk word ik zaterdag los gekoppeld van de infuuspaal en krijg ik mijn mobiele antibody-pomp. Het zou fijn zijn als ik dan mee kan naar het Elternhaus. Het zijn lange dagen hier en het is erg druk op de afdeling, maar ik ben alweer aan het aftellen en ik kijk uit naar zaterdag.

Aylin

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Aylin,
Een heftige terugreis maar wat gaaf dat jullie bij de musical van Rowyn konden zijn, super! En fijn dat zij nu ook bij jullie is. Ik ben blij dat je deze kuur iets beter kunt verdragen en dat er weer een paar pondjes bij zijn gekomen. Ga vooral zo door, je doet het geweldig. Misschien kunnen ze thuis alvast een tuintje vol met cannabisplantjes volpoten??? :-)
Ik hoop dat je zaterdag mee kunt naar het Elternhaus.
Heel veel liefs en sterkte gewenst voor jullie allemaal!
Ine en co.

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Ik kan me voorstellen dat je moeder zich zorgen maakte onderweg. Hopelijk is ze de schrik weer te boven :-)
Wel fijn dat je bij de musical van Rowyn kon zijn.
En gelukkig zijn jullie nu samen in Duitsland. Ik hoop dat je zaterdag mobiel bent. Maar vooral dat het mee blijft vallen met de bijwerkingen. Heel veel sterkte!!
Groetjes aan je zus, vader en moeder!

Veel liefs, Carin

Rowyn zei

Lieve Aylin
Ik vind het fijn dat ik bij je ben.
Je bent dapper. Hou vol!
Liefs Rowyn

Anoniem zei

Lieve Rowyn,

Wat ben jij een lieve zus voor Aylin!!! Je bent super!
x Ine

Anoniem zei

Ja met zo`n lieve zus en zo`n papa en mama daar ben je vast super blij mee en trots op...
Nou zij ook met jou en heel veel mensen vinden je een kanjer dat je zo flink bent...
succes en sterkte

Lieve groeten Ingrid

Max zei

Hai Aylin,

Ik ben heel blij dat het je de 2e keer een stuk beter afgaat dan de eerste keer en hopelijk de volgende keren nog beter.
De plantjes staan al in de tuin..............Haha.
Nog even volhouden Bikkel en je bent weer thuis en in je eigen bed, groetjes aan Rowyn, Mama en Papa en tot snel !!!

Groetjes en heel veel Knuffels van mij natuurlijk maar ook van Maureen, Dominique en Alice.
XXXMaxH.

Anoniem zei

Hai Aylin, Rowyn, Kum en Emiel,
Wat was het mooi dat jullie allemaal bij de musical waren. Toen het verlossende smsje kwam "we zijn er!"' stonden we allemaal met tranen in de ogen. wat fijn voor Rowyn, en natuurlijk voor jullie allemaal dat jullie het konden zien. En ik kan me voorstellen dat je helemaal gestresst wordt van zo'n reis, maar wat hebben jullie het dapper doorstaan! Zoals alles trouwens. Fijn dat jullie nu allemaal bij elkaar zijn en goed voor elkaar kunnen zorgen.
Heel veel liefs, Irene de Boer

Anoniem zei

Lieve Aylin en familie,

Ondanks alle energie die het kost toch bij de musical zijn tekent jullie. Een samenzijn en kracht in het gezin, geweldig!!! Ook in de vakantie volgen we jullie. Heel veel kracht en liefde gewenst,

Reinout.

Anoniem zei

ha Aylin
wat fijn voor je zusje dat jullie
allemaal bij elkaar waren bij de mucical fijn dat jullie nu weer met zijn 4 zijn
hoop dat je nu in elternhaus bent
jullie alle 4 zijn stuk voor stuk
TOP
sterkte en we blijven duimen en aan je denken
willem en willie Lansink

Anoniem zei

Hallo Rowyn,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zag het vandaag pas in mijn agenda. Anders had ik een kaartje gestuurd. Ik hoop dat het een fijne dag wordt!

Groetjes, Carin

Anoniem zei

Lieve Aylin & familie,

Wat fantastisch dat jullie de musical van Rowyn hebben kunnen zien! Fijn dat de therapie iets beter te verdragen is dan de vorige keer, hopelijk gaat het elke keer een beetje beter. Waarschijnlijk ben je nu weer thuis en kun je even lekker genieten van het mooie weer hier.

Lieve groet,

Ingrid

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Als ik het goed heb genoteerd in mijn agenda, is het vandaag jouw
14de verjaardag. Ik keek net op de buienradar of de zon bij jullie ook schijnt. Er verscheen een zonnetje en een maximum temperatuur van 17 graden. Aangezien het hier een graad of 26 wordt vandaag, vroeg ik me af waar Greifswald dan precies ligt. Dat liet Google Maps me zien. Nu begrijp ik de lagere temperatuur. Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat het een goede dag wordt voor jou.

Veel liefs, Carin

corrine zei

Lieve Ailyn,
Wij feliciteren je met je verjaardag, Niels was ook jarig 24 juli, jij de 25 ste?
Een dikke knuffel,Bennie,Corrine,
Niels,Debora*
Kosse