Aylin Harink

Aylin Harink

maandag 2 juli 2012

Een mooie dag

Afgelopen weken ben ik flink ziek geweest. Deze behandeling valt me erg tegen, ik vind het zwaarder dan de meeste chemo's. Maar ik ben er nog en zoveel andere kinderen niet... lieve kleine Maud, waar ik ook ben in Duitsland of hier, ik zie je altijd schijnen!

Vorige week maandag had ik controle in ziekenhuis Enschede. Ook moest ik bloedprikken en de bloedwaardes hiervan waren goed. Dus dat was wel mooi. Ik voel me al wel iets beter maar ik loop nog moeilijk en heb soms nog pijn. Ik ben ook ruim 6 kilo afgevallen. Ik eet wel weer redelijk normaal maar dat is waarschijnlijk niet genoeg om weer aan te komen. Zondag gaan we al weer naar Duitsland en begint mijn 2e kuur. Ben daarom druk bezig met flesjes Nutridrink te drinken voor de extra calorieën. Ben vandaag ook weer wezen bloedprikken in Enschede, dit keer waren mijn bloedwaardes wat gedaald.






Mijn klas heeft heel veel voor mij gedaan en ik wou graag iets terug doen. En dit kon namens Stichting "Kans voor een Kind".  Ik heb vrijdag een super dag gehad samen met mijn klas.Het was heel leuk en gezellig! Eerst kwam er een limousine bij ons thuis, dat was echt gaaf! Ik, papa, mama, Rowyn en Anouk, Aniek, Pauline en Marli werden hiermee naar de Montessori vervoerd. Toen we bij school aankwamen lag er een rode loper en mijn klas en veel andere leerlingen van school stonden ons op te wachten. Op dat moment had ik alle leerlingen wel persoonlijk willen bedanken voor alles wat ze voor mij hebben gedaan. Maar ja, dat kon niet. Dus dat was wel even raar. Mijn klas mocht in oude politieauto's en een Hummer naar de Houtmaat, waar we hebben gebarbecued. Ook waren er een visagiste en een fotograaf aanwezig zodat er mooie foto's werden gemaakt. We hebben aan het eind wensballonnen opgelaten. Natuurlijk heb ik gewenst dat alle mensen en kinderen met kanker beter worden. Het was een vermoeiende dag maar een mooie dag samen met mijn klas. Dank je wel Ingrid Deterink en Stichting "Kans voor een Kind"  voor het regelen van dit alles!

Aylin

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn zo'n mooie dag. Dat is jullie gegund! En wat stond je mooi in de krant!
Groetjes, Irene

Max zei

Ha Bikkeltje ! ( en natuurlijk die andere 3 Kanjers ),
Vrijdag was eindelijk weer even iets anders en dat was je ook aan te zien, het was uiteraard heel vermoeiend maar wel gigantisch mooi.
Het was erg mooi geregeld en zeker onvergetelijk, dat zijn de lichtpunten op dit moment en zo zullen er nog heel veel komen lieve Aylin.
Zie jullie van de week.
Groetjes en Knuffels,
Oom Max (H)en natuurlijk Maureen, Alice en Dominique

Anoniem zei

Lieve Aylin,

Wat geweldig dat je dit voor en met je klas kon doen! Het zijn ook kanjers zoals ze zich voor jou ingezet hebben en zoveel gerealiseerd hebben. Dikke duimen voor je klas en het Montessori!
Ben blij dat je hebt genoten en ik hoop dat je de aankomende dagen nog een beetje kunt bij- en aankomen. Liefs en groeten voor jullie van ons!
Ine en co.

Anoniem zei

Hoi Aylin,
Het was een hele mooie dag!
Veel liefs,
Reinout Lentink

Anoniem zei

Lieve Aylin & familie,

Het was een fantastische en zeer bijzondere middag, fijn dat je er zo van genoten hebt. Jullie en de klas hebben het dubbel en dwars verdient! Hoop dat we je nog wat foto's kunnen brengen voor je zondag naar Greifswald gaat.

Lieve groet,
Ingrid Deterink

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Heel veel sterkte met de 2de kuur. Ik hoop dat de flesjes Nutridrink hun werk hebben gedaan.
Ook veel sterkte voor jouw ouders en Rowyn natuurlijk.

Veel liefs, Carin

Anoniem zei

Lieve Aylin,

Vandaag zijn jullie weer naar Greifswals vertrokken voor jouw
2e kuur. Wij hopen dat je er deze keer minder ziek van zult zijn, daar duimen we voor!!! Heel veel sterkte, liefs en groeten

Ine en co.

Anoniem zei

Lieve, lieve Aylin,

Je bent een schat en een kanjer!

Van de zus, broer, mamma en pappa van Maud krijg je een dikke knuffel en kus.

Zoals wij ook de kracht van Maud hebben gekregen weten we zeker dat ze jou ook de kracht geeft.

Zet hem op, je kunt het.

Anoniem zei

Lieve Aylin en familie jullie zitten nu weer in Duitsland en we weten dat het niet mee viel de laatste weken . We hopen dat deze kuur minder heftig voor je zal zijn. Kom op kanjer zet h'm op!!! Je kunt het!! We duimen voor jouw en voor je ouders. Onze gedachten zijn bij jullie.
Dikke kus en knuffel van de Fam. Engberink