Aylin Harink

Aylin Harink

vrijdag 2 maart 2012

Mijn laatste opnamedag!..

We hebben de tassen en koffers ingepakt...want ik mag vandaag echt naar huis.! Joepie!! Het ging goed zonder de antibiotica, ik heb geen koorts meer gehad en ik heb bijna geen pijn meer. Mijn leuco's waren  gisteren al gestegen naar 2.4! Ook zijn mijn bijverschijnselen van de morfine al stukken minder. Van de week heb ik nog weer een bloedtransfusie en antilichamen gehad. Ik heb alleen pijn in mijn botten en spieren van het lange liggen en ben nog ontzettend moe.
Langzaam aan mocht er steeds meer af van de infuuspaal. Ik heb nu alleen nog de sonde in,dat voelt al veel fijner dan aan alles vast te zitten. Ik mag volgens de artsen nu al naar huis omdat het zo goed gaat en ik niet meer de medische handelingen van het ziekenhuis nodig heb, en zij denken dat ik thuis wel snel zal herstellen. Dat weet ik wel zeker.!

De kamer is nu erg kaal, niet te geloven dat ik hier ongeveer alweer 4 weken heb gelegen, maar ik ben heel blij dat het geen 5 of 6 weken zijn geworden. Je voelt je hier echt wel opgesloten in deze isolatiebox. Ik kan niet vertellen hoe blij ik ben om naar huis te gaan. Het is weer een grote stap van de behandeling die ik weer weg kan strepen. Ik ga straks iedereen uitzwaaien en gedag zeggen, onderhand ken ik bijna iedereen die op M2 werkt. Het is mijn laatste opnamedag ik hoop hier nooit weer te hoeven liggen voor mijn ziekte.

Eergisteren hebben we een gesprek gehad  met de radiotherapeut, zij heeft ons goed uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren. Zij denkt dat ik hier in het ziekenhuis over twee weken zal beginnen met de bestraling en ik zal w.s 20 keer bestraald gaan worden, dit gaat dan 4 weken duren. Het behandelplan was nog niet helemaal rond ik moest dan ook nog door de CT-scan hiervoor. Van de bestraling kan ik ook ziek worden omdat het bestralingsgebied groot is. Maar daar wil ik eigenlijk nog niet aan denken. Ik ga eerst lekker naar huis en bijkomen en genieten van alles. Over twee weken zie ik wel weer.., volgende week ben ik hier alweer voor controle.

Bedankt iedereen voor alle steun deze vier weken.! Het heeft mij erg geholpen. Het zorgde voor een fijne afleiding vooral op de dagen dat ik soms verdrietig was.

 Aylin.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

NAAR HUIS
heel goed en eerder dan verwacht
super dat je zo opgeknapt bent..
fijn in je eigen huis bent..gezellig

voor allemaal..ff uitpuffen
en bij tanken..de lente komt er aan de blaadjes piepen weer uit de knoppen..we gaan de goede kant op
liefs Ingrid

Anoniem zei

Gossie Aylin, je bent thuis!!!!
Woepie de Poepie!!! Wat een geweldig nieuws! Lekker op je eigen bank tussen jullie eigen spullen en slapen in je eigen bed, heerijk!!! Daar wordt je wereld weer wat groter van. En natuurlijk zijn we ook superblij voor je ouders en Rowyn. Wat moet het heerlijk zijn om weer gewoon als gezin in jullie eigen huis te zijn.
Ik hoop dat we je jou binnenkort, als jullie weer een beetje zijn bijgekomen, kunnen bezoeken.

Liefs en een dikke knuffel Ine en co.

Anoniem zei

hee lieve Aylin, wat fijn dat je weer naar huis mag ! zo kan je thuis weer aansterken voor de volgende bestalingen ! heel veel succes ! We denken aan je ! Dikke kus Liz

Anoniem zei

Heej Aylin

wat een goed nieuws dat je weer naar huis mag gaan! En ik mis je wel heel erg op dansen hoor. Het is heel leeg zonder jou. Veel sterkte en plezier thuis geniet ervan.

groetjes Elsbeth

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Wat een verassend en goed nieuws dat je weer naar huis mag. Geniet er dan ook maar van met de rest van de familie om je heen.
Doe de groetjes aan iedereen.
Johan Peddemors

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Heerlijk dat je weer thuis bent. Gefeliciteerd!!

Veel liefs, Carin

Anoniem zei

Wauw, wat super dat je weer thuis bent. We zijn heel blij voor jullie.
Liefs, Jan, Irene, Heleen en Leonie.

Anoniem zei

wat geweldig dat je naar huis mag! zo kan je weer aansterkten thuis, we denken met zn allen veel aan je. dikke knuffel Eva

Anoniem zei

hoe is het in huis?
hoe gaat het met je?

heel veel groeten Ingrid

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Wat fijn om te lezen dat je weer lekker thuis bent! Wat heb jij een ellende achter de rug en wat een domme fout met die morfine! Heel knap dat je ondanks alles toch positief blijft, ik heb daar heel veel respect voor. Hopelijk knap je snel verder op. Groetjes aan papa, mama en Rowyn.
Liefs van Monique (Jeroen, Marthijn en Lucas)

Anoniem zei

Hallo lieve allemaal wat een fijn en goed nieuws ! Super !Ik zal van de week even bellen !
Lieve groetjes van Margriet ,Erik , Irla , Fleur en Iris .En een dikke knuffel !

Anoniem zei

lieve Aylin, ik kijk echt uit naar vrijdag om je eindelijk weer te zien ! dikkeknuffel Eva

Anoniem zei

super fijn
onze bikkel is weer thuis
nou lekker bijkomen
samen met jullie 4
geniet maar fijn van het
thuis zijn
gr Willie en Willem

Denise zei

hee lieve aylin , waauw echt leuk dat je weer naar huis mag! ik ben blij dat het weer beter met je gaat! we missen je heel erg
liefs denise

Anoniem zei

Hai Aylin

Je bent een week thuis!Genieten denk ik? Ik hoop dat jullie een klein beetje zijn bijgekomen en dat het naar omstandigheden goed met je gaat.
We denken aan jullie!

Liefs Ine en co.