Aylin Harink

Aylin Harink

zondag 27 juli 2014

16 jaar!

Vrijdag 18 juli kreeg ik de bloeduitslag doorgebeld. Deze was ook goed, de bloedwaarden waren zelfs iets lager dan de vorige keer! Dat was weer een hele opluchting.
De volgende controle en MRI-scan zijn in oktober, hopelijk zijn de uitslagen dan ook goed.             Eind november hoop ik 2 jaar "schoon" te zijn. Ach ja, dat duurt nog wel even maar ik kijk er nu al erg naar uit.

Ondertussen ben ik lekker aan het genieten.

Afgelopen vrijdag was ik jarig. Ik vond het wel een mijlpaal, ik ben 16 jaar geworden. We hebben het dan ook goed gevierd. Ik heb een super leuke 16e verjaardag gehad! Iedereen heel erg bedankt voor de lieve en leuke felicitaties!




Liefs Aylin




7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Gefeliciteerd met de goede uitslag!!

En fijn dat je een 'super leuke' verjaardag hebt gehad. Prachtig, die foto! :-)

Een hele fijne zomer nog voor jou, Rowyn en je ouders!!

Veel liefs, Carin en Marco

Marjolein zei

Jeetje, Aylin, wat super dat het zo goed met je gaat! Je ziet er goed uit op de foto! Enne....november 2 jaar, het lijkt wel 2 weken geleden! Groetjes, Marjolein (moeder van Kay)

Anoniem zei

Lieve Aylin,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (en die van je zusje) én met die supergoeie uitslagen!

Liefs, Irene

Anke zei

Hey Aylin,

Nog een late maar zeker welgemeende gelukkige verjaardag! Super dat je goed nieuws gekregen hebt! Je straalt op de foto!! :-) Ik ben blij dat alles goed met je gaat!

Groetjes,

Anke

Anoniem zei

Hoi hoi Aylin,
Nog gefeliciteerd... Zo bijzonder!!!
Lieve groet Greetje (moeder van Emma)

Anoniem zei

Lieve Aylin,
Alsnog gefeliciteerd met je 16e verjaardag en de geweldige uitslagen! Liefs van Monique Reinerink (en een dikke knuffel van Lucas) x

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Het is bijna weer zover en toch wel weer spannend om de controles te ondergaan.
Ik zal voor je duimen en de volgende week nog wel even weer informeren hoe het gegaan is. Groetjes ook aan je ouders en Rowyn. Johan Peddemors