Aylin Harink

Aylin Harink

vrijdag 2 mei 2014

Eindelijk uitslag

We hebben erg lang op de MRI-scan uitslag moeten wachten, de uitslag zou vorige week vrijdag al doorgebeld worden. Er waren nogal misverstanden in het ziekenhuis. Papa en mama hebben toen zelf maar even gebeld. Uiteindelijk kwam afgelopen maandag de uitslag van de MRI-scan. De scan was GOED!!! Dat was wel weer geweldig nieuws! Het wachten maakte het wel spannend maar ik ben ontzettend blij met dit bericht!
Vandaag kreeg ik dan ook te horen dat de bloeduitslagen goed zijn. Super, super, super! De volgende controles en MRI-scan zijn waarschijnlijk op 4 juli. Ik heb nu nog lekker een weekje meivakantie dus daar ga ik van genieten! Ik kijk uit naar mijn bezoekje aan Amsterdam. Even geen zorgen tot aan begin juli. We gaan er weer voor, ik hoop dat ik dan weer goed nieuws heb!

Aylin

9 opmerkingen:

Familie Blom zei

Wat ontzettend goed nieuws Aylin, iedere keer zit ik op het blog te kijken of je al een uitslag hebt en nu gelukkig met goed nieuws! Geniet nog even van je vakantie!Heel veel liefs van alle Blommetjes uit Haarle

Anke zei

Hey Aylin,

Super leuk nieuws om te lezen! Ik ben blij dat alles goed gaat. Hopelijk kunnen we na je onderzoeken in juli even goed nieuws lezen als nu.

Geniet van het goede nieuws en van je vakantie!

Liefs,

Anke

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Eindelijk uitslag, geweldig nieuws!!
Geniet nog lekker van je meivakantie!

Groetjes,
Ingrid Deterink

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Gefeliciteerd met de goede uitslagen!! Fijne vakantie en veel plezier in Amsterdam! ;)

Veel liefs,
Carin

Anoniem zei

Lieve Aylin, wat geweldig nieuws weer! Echt super om te lezen dat het steeds beter met je gaat en dat de uitslagen goed zijn. Geniet nog lekker van je vakantie. Dikke knuffel van Monique Reinerink

Anoniem zei

Wat een fantastische uitslag! We zijn superblij voor jullie. Ga zo door meisje.
Groetjes, Irene

Anoniem zei

Hoi Aylin,
Gefeliciteerd met dit fantastische nieuws! Kan me voorstellen dat het lange wachten je de nodige zenuwen heeft gegeven... Maar we zijn weer super blij voor je, je hebt vast een heerlijke 2e helft van je mei-vakantie gehad. Groetjes, Menno, Kaj, Mark en Judith

Chris Hofman zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chris Hofman zei

Hoi Aylin,
Vandaag moest ik ineens weer aan jou denken. En nu meteen op je blog gekeken. En daarna ook eindelijk eens gereageerd. Dat laatste heb ik al veel te lang geleden gedaan. Wat fijn te weten dat die uitslagen (bloed en mri) goed waren. Ook voor je ouders en Rowyn, maar vooral voor jou. Het is nu bijna juli en je wens is om deze periode zorgenvrij door te komen. Wel, dat is je ook van harte gegund. Ik hoop echt dat het ook zo is geweest.
Ik volg je (ha, ha... een digitale stalker... ;)
Groetjes, Chris Hofman.