Aylin Harink

Aylin Harink

zaterdag 19 oktober 2013

Feestje!

Het was gisteren een spannende dag, met veel stress. Maar het was geweldig nieuws!! De uitslag van de MRI-scan was weer goed. Een ontzettend fijn gevoel, ik was erg opgelucht. Dat wachten op een uitslag went nooit. Helaas zijn de bloeduitslagen nog niet binnen dus dat is nog even wachten, maar dit nieuws is al super.
Ik ben nu inmiddels bijna een jaar verder na mijn laatste behandeling in Duitsland, bij elke uitslag hoop je dat het goed is en soms denk je het is te mooi om waar te zijn dat het goed is, maar het is waar! In november ben ik dan officieel een jaar schoon, alle reden dus voor een feestje. En als mijn bloeduitslagen ook oke zijn dan ga ik inderdaad feesten. Ik heb weer drie maanden... 17 januari is de volgende scan...ondertussen blijf ik van alles GENIETEN :).

Aylin

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!

Veel liefs, Carin

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Wat een super goed nieuws, hartstikke fijn voor jou, voor jullie allemaal!! Goed om je weer gewoon door de straat te zien fietsen.. Kanjer, geniet van je herfstvakantie! Liefs, Menno, Kaj, Mark en Judith

Anoniem zei

Lieve Aylin en familie,

Wat een geweldig nieuws!
Ik ben super super super blij voor jullie.

Liefs, Irene

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Geweldig nieuws! Alle reden voor een feestje! Wat kun je het weer mooi omschrijven, je bent echt een superkanjer! Ik heb zoveel respect voor jou en je ouders en zusje en gun jullie alle geluk van de wereld! Hele dikke knuffel van Monique (Jeroen, Marthijn en Lucas) xxx

Anoniem zei

Dag Aylin,

Je kent me niet maar wat vind ik het ongelooflijk fijn om het goede nieuws te lezen. Super! Geniet ervan en natuurlijk samen met je familie!

Marinde