Aylin Harink

Aylin Harink

zondag 13 mei 2012

Niet de 21ste...

Mijn oncologe belde donderdag op dat ze met de Duitse arts had gesproken. Ik start niet de 21ste met mijn behandeling maar de 28ste. Het word dus een week uitgesteld. Dat is wel fijn, dan heb ik mooi nog een week om bij te tanken, en mijn ouders en mijn zusje ook. Het is wel een beetje dubbel want eigenlijk weet je dat het toch komen gaat dus kun je eigenlijk ook wel direct beginnen... Maar nu kan ik ook nog langer naar school, dat is wel fijn! Ik probeer nog zoveel mogelijk te genieten van het thuis zijn.
De vitamineA-zuurtherapie begint dan nu de 21ste. Ik laat het allemaal wel op me afkomen.
Als wij dan in Duitsland zijn passen opa en oma op Rowyn en ons huis. Maar we gaan Rowyn ook soms meenemen, dat is wel veel gezelliger! Dan zijn we als familie bij elkaar. 

Aylin

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Aylin,
We zijn erg blij voor je dat je kunt starten met de voor jou zo belangrijke vervolg-behandeling in Duitsland. Mooi dat dit vergoed wordt en hopelijk wordt er nog veel geld ingezameld om jullie allemaal te ondersteunen. Rust lekker uit en fijn dat je ook kunt genieten van normale dingen als naar school gaan. We denken veel aan jou, je zus en je ouders en wensen jullie veel sterkte en succes met de voorbereidingen richting Duitsland.
Liefs, Mark & Judith, Menno, Kaj

Anoniem zei

Lieve Aylin,
Heel fijn dat alles rond is voor wat betreft de behandelingen in Duitsland. We gaan ontzettend hard voor je duimen dat het gaat lukken! We vinden het nog steeds ontzettend knap hoe positief je bent en blijft en hebben veel bewondering voor je! Wat goed dat je weer even naar school kunt gaan, zal fijn zijn alle klasgenootjes weer te zien en spreken.
Succes met alle voorbereidingen voor de komende behandelingen en de hartelijke groetjes ook aan papa, mama en Rowyn. Jan, Kiki, Tessa en Karin.

Anoniem zei

He Aylin,

Je kent me niet. Ik ben via via op je blog terecht gekomen.
Wil je laten weten dat ik je een dappere meid vind. Hoop dat de verdere behandeling je brengt wat je hoopt. Hoop ook dat de behandeling niet al te zwaar zal zijn voor jou en je familie.

Marinde

Anke zei

Hey Aylin,

Soms is het moeilijk dat de plannen last minute veranderen, maar ik lees dat jij er weer het positieve van ziet. Echt super jouw karakter! Puur op karakter ga jij in je leven héél ver geraken, daar ben ik zeker van.

Ik wil je nog veel succes wensen met je behandeling in Duitsland. Hopelijk heb je niet teveel last van bijwerkingen.

Lieve meid, geniet nog van je extra weekje 'verlof'. Veel plezier met leuke dingen doen en hopelijk kan je nog goed op kracht komen.

Liefs,

Anke

Anoniem zei

Hallo Aylin,

Ik kan me voorstellen dat je al in de startblokken staat. Maar ik hoop dat deze week uitstel je ook de tijd geeft om te genieten van de gewone dingen.

Veel liefs, Carin

Anoniem zei

hallo Aylin,

heel veel succes in Duitsland! Geniet nog maar lekker van deze paar mooie dagen thuis.


groet,
Peter, Marlies, Bente en Floor (Hulzebos)

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Wij willen je erg veel succes wensen in duitsland!
Geniet nog maar even lekker thuis met elkaar!

Groetjes,
Erik, Ellen,Karlijn en Lars veurink.

Anoniem zei

Lieve Aylin en familie !
Heel heel heeeeeeel veel succes en sterkte !
In gedachten zijn we bij jullie .
Alle goeds en zet em op hè meiske !
Heel veel positieve zonnestralen jullie kant op !
Knuffel en kus van ons !
Ik sms wel met mama .
Liefs Margriet en Erik ,
Irla, Fleur en Iris.