Aylin Harink

Aylin Harink

woensdag 28 december 2011

ik hoop op een gezond nieuw jaar!

Zaterdag ben ik mooi vroeg thuisgekomen. Ik heb een hele leuke en gezellige kerst gehad. Gezellig met z'n vieren thuis! Thuis kan ik lekker bijkomen want ik ben heel moe en slaap veel. Ook mijn bloedneuzen zijn weer begonnen... Ondanks dat ik me best doe met eten ben ik ruim 5 kilo afgevallen. Door de medicijnen (dexamethason) valt dat niet zo op, ik blijf een vol gezicht houden. Ik eet het er wel weer bij aan.
Vanaf afgelopen maandag krijg ik weer elke dag neupogenspuiten voor de witte bloedlichaampjes.  
De chemokuren zijn wel zwaar steeds, maar als ik kijk naar andere zieke kinderen kom ik hier nog goed doorheen. 
Ik hoop dat dat zo blijft in het nieuwe jaar en dat ik snel weer een keer naar school kan gaan, maar waarschijnlijk moet ik 6 januari weer voor mijn volgende chemokuur van 10 dagen.


Ik wil alle lieve mensen om mij heen en ook alle mensen die ik persoonlijk niet ken maar die wel steeds aan mij denken, bedanken voor al jullie lieve steun van het afgelopen half jaar!
Dat betekent heel veel voor me. Het sleept me er elke keer weer doorheen!
Bedankt dat jullie met mij mee- leven,-wensen,-bidden en -hopen!

Ik wens iedereen een gelukkig maar vooral een gezond 2012 toe!
En ik wens voor alle zieke kinderen dat ze weer beter mogen worden!
En natuurlijk wens ik dat ook voor mezelf want er gaat nog veel gebeuren in het nieuwe jaar.

Aylin

14 opmerkingen:

Babette zei

Hai Aylin,
Ik heb je blog gelezen en vind het erg jammer voor je dat je nog steeds vast zit aan de chemokuren. Ik vind het niet eerlijk dat terwijl ik klaar ben met chemo, jij nog steeds niet klaar bent. Ik hoop dat je snel gezond wordt, net als ik.
Sterkte.

Babette Aten

Anoniem zei

Hoi Aylin,

Ik wens jou en je familie natuurlijk ook het beste toe voor het komende jaar.
Wat sta je trouwens leuk op de foto samen met Rowyn.
Ik wens je voor de komende periode weer veel moed en vind het knap dat je het zo goed vol houd.
Tot een andere keer maar weer.

Groet Johan Peddemors

Anoniem zei

Hey Aylin,

Via een tip van een lotgenootje kwam ik op je site terecht. Ikzelf, 23 jaar, ben sinds mijn 18de ook in behandeling voor een ganglioneuroblastoom en momenteel zit ik ook middenin een behandeling.

Ik ben gisterenavond je site met veel interesse beginnen lezen en in elk blogberichtje lees ik dat jullie ondanks de tegenslagen die jullie gekend hebben, ontzettend positief blijven! :-) En een positieve ingesteldheid is de helft van de genezing zeggen ze altijd... Blijkbaar heb je van je chemokuren toch heel wat bijwerkingen... dat moet echt niet fijn zijn voor jouw! :-(

Ik hoop dat je wat van de feestdagen hebt kunnen genieten, ook al was het met veel slapen e.d. Thuis zijn, ook al voel je u niet altijd super, is toch véél beter dan in het ziekenhuis hé! En als ik het zo lees loopt daar ook regelmatig iets mis. Zo'n dingen zouden echt niet mogen gebeuren maar spijtig genoeg komt het nog al te vaak voor.

Aylin, komaan, verslaag die kanker! Je bent goed bezig! Ik vind dat je een sterk karakter hebt en dat gaat zeker in je voordeel spelen!

Ik wens je alvast het beste voor 2012!

Veel liefs,

Een lotgenootje (Anke)

Anoniem zei

Hoi Aylin,
We wensen jou, je zusje, Pa & Ma, een heel fijn en gezond 2012 toe. Respect hoe jij deze rotziekte aanpakt en je er samen met je familie doorheen slaat.
Je kent ons misschien niet zo één twee drie maar ik ben een neef van je Pa.

Blijf volhouden meid, hele lieve groeten vanuit Winterswijk.
Wij blijven in ieder geval voor jullie bidden.

Groetjes,
Patrick & Dianne, Dominique, Thijmen en Nikée

Anoniem zei

Hey Aylin,

Wat kun je toch geweldig verwoorden hoe het met je gaat en wat je bezig houdt! Ik vanl in herhaling, maar je bent echt een megakanjer! Ik wens jou, papa, mama en Rowyn een heel gelukkig 2012 en ik hoop dat dit het jaar wordt waarin jij die vreselijke ziekte gaat verslaan! Aan je wilskracht zal het niet liggen, niets dan respect!

Anoniem zei

Lieve Aylin,

Ook wij duimen voor, hopen op, bidden voor en wensen jou en je familie een gezond 2012!!!
Als ik zie, hoor en lees hoeveel mensen er met je meeleven en jou positieve energie sturen dan moet dat goedkomen!!!

Een dikke knuffel van ons,
Ine en co.

Max zei

Hallo Aylin,

Helaas kan ik nog steeds niet bij je komen, verkoudheid gaat maar niet over maar ik neem van de week wel een Turbokuurtje zodat ik nog even voor vrijdag bij je kan komen.
Anders kom ik mijn Bikkeltje gewoon in Groningen opzoeken, je bent in ieder geval gelukkig met de Kerst in huis geweest en dat is wel heel lekker.
Nog even een tijdje volhouden maar dat lukt jou op de sloffen he, jij bent zo sterk dus dat gaat helemaal goed komen.
Tot snel lief nichtje en de groetjes en Knuffels voor jullie alle 4.
De meeste Knuffels zijn natuurlijk voor jezelf !!

Groeten en heel veel Knuffels,
Oom Max en natuurlijk weer Maureen en Alice.

Anoniem zei

ha aylin en familie
net als vorig jaar denken we ook dit jaar
aan jullie en duimen voor je aylin
we zijn trots op zo'n kanjer als buurmeisje te
hebben
liefe groetem Willie em willem lansink

Lara zei

Hee lieve aylin!
een gelukkig nieuwjaar
mooie foto trouwens! sta je leuk op:)
hopelijk zie ik je snel weer!
xjes lara

Marte zei

Lieve Aylin,
Ik had van Aniek gehoord dat je weer in het ziekenhuis ligt :( Echt heel veel sterkte de komende tijd ! Wij zijn er altijd voor je met de hele klas en we hopen dat het snel weer beter met je gaat !
Heel veel liefs ,
Dikke kus Marte

Angelique zei

Hoi Aylin,
Ik hoorde laatst van je mama dat je zo erg ziek bent. Toevallig kwam ik je blog tegen en ik vind je een ontzettende kanjer.Ondanks dat we elkaar niet kennen moet ik veel aan je denken en wil je dan ook het allerbeste wensen voor 2012.
Kum, Emiel en Rowyn ik wens jullie ook heel veel sterkte met alles. We denken aan jullie.

Groetjes Angelique Goorhuis (en fam.)

denise zei

hee lieve aylin
ik hoorde van aniek dat je weer in het zieken huis licht ik wens je eggt heel veel sterkte ik hoop de je snel beter word en dan weer lekker in onze klas komt wij zijn er altijd voor je dat moet je nooit vergeten
we missen je
kusjes denise

Anoniem zei

heyy lieve aylin,
Fijn dat jullie zo'n mooie kerst hebben gehad en we hopen, bidden en duimen voor je dat 2012 een goed jaar voor jou en je familie wordt.
Je begint binnenkort weer met een nieuwe chemo maar net als de andere kuren zul je je daar ook vast weer goed doorheen slaan!
Je bent een bikkel.
We denken veel aan jou en je familie.
Liefs,
je oude buurmeisjes Kiki en Tessa

Anoniem zei

Dag lieve Aylin,

Ik hoop dat je het een beetje kunt volhouden tijdens deze kuur. Je hebt niet kunnen bijkomen na de vorige. We denken aan je en sturen in gedachten kracht naar je toe! Liefs en een dikke knuffel Ine en co.